Giant Machines 2017
Giant Machines 2017 giver dig mulighed for at styre syv af de største industrimaskiner, der nogensinde er skabt på jorden. De vil føre dig ind i en verden af hvæsende hydrauliksystemer, gravemaskineskovle og lugten af diesel. I modsætning til moderne simulatorer er de 14 hovedmissioner alle en del af en historie. Målet er at sende en rumfærge til den internationale rumstation. Dine opgaver vil blandt andet være - At knuse bjerge, - At flytte tonsvis af jord, - At skære i metalkonstruktioner - At udvinde radioaktive malme, - Og at transportere (sten, malm, maskiner ... og endda en rumfærge!!) Vores maskiner har følgende funktioner: - Nøjagtigt genskabte cockpits og modeller, - Fuldstændig analog styring af aktuatorer og kraner, - Fuld fysiksimulering (der er ikke sparet på noget!). Din kampagne foregår i 6 forskellige geografiske områder: Grønland, Canada, Wyoming, Missouri og Florida. Takket være en detaljeret skildring af maskinerne vil du kunne sætte pris på størrelsen af disse bæster (sammenlignet med et menneske, en bil og bygninger placeret på kortet). Du kan også udforske maskinen i førstepersonsperspektiv; den brede udsigt fra cockpittet vil fordybe dig i en verden af virkelig tunge maskiner. En alternativ gameplay-tilstand er Time Attack. Den låses op, når du har gennemført historietilstanden (kampagnen), og består af udvalgte missioner. Belønningen for at gennemføre en mission på en bestemt tid er bronze-, sølv- og guldmedaljer, og du kommer med i highscorelisten. Maskiner, der er tilgængelige i Giant Machines 2017: - Bagger - en gigant blandt giganter - en maskine, der kan rive bjergsider ned - Crawler - en standard transportplatform ... til rumfærger - Demolition - en nedrivningsmaskine - til at skære stålrør og massive stilladser over - Bulldozer - uundværlig, når du har et par tons jord/sne eller mindre genstande, der skal flyttes - Dumper - god til de gange, hvor du har brug for at flytte en hel uges mineproduktion - Digger - som navnet antyder, graver den i sten - både horisontalt og vertikalt - Bilkran - det har aldrig været så nemt at flytte flere tons containere!