Giant G Character Pack
Mød Giant G, det klogeste levende væsen i verden! Vågn hans indre bæst og reger på banen! Lås op for den allerførste bæstetype karakter i 3on3 FreeStyle! Denne pakke indeholder: ‑ Karakter — Giant G ‑ Giant G Vækstboks‑billet ×5 *Hvis købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ ikke tilbagevendelige spilgenstande. *Efter købet sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du ejer Character Pass, ombyttes Giant G til et vist antal point.