Din gruppe jagtes af skandaleramte eks-specialstyrker, som har oprettet deres egen hær, og I må kæmpe hårdere end nogensinde før for at gennemføre missionen. - Kæmp mod en stærk ny fjende, lær nye evner, og lås op for eksklusive våben for at gennemføre din mission.