Ghost Master: Resurrection Season Pass
Udvid rædslen gennem en hel sæson af hjemsøgelser med Ghost Master Resurrection Season Pass. Dette Season Pass inkluderer 10 månedlige DLC-pakker, der tilføjer nye lokationer, nye tilstande, nye karakterer og friske overnaturlige udfordringer i hele Gravenville. Inkluderede DLC-pakker DLC-pakke 3: Åndeligt forsvar Tag hjemsøgelsen til Ocean Avenue og overlev et angreb fra Ghostbreaker i den nye Defence-tilstand. DLC-pakke 4: Aske og afgrund Rædslen rammer tankstationen og dybt under bølgerne i Marine, mens nye karakterer slutter sig til dit hold. DLC-pakke 5: Dommens mure Hjemsøg to dystre lokationer: et fængsel bygget til at indespærre, og en kirke bygget til at teste troen. DLC-pakke 6: Mellem verdener Udløs frygt på togstationen og prøv en ny tilstand, hvor du møder jagten fra den anden side. DLC-pakke 7 til DLC-pakke 12 Yderligere DLC-pakker vil blive afsløret tættere på udgivelsen. Vigtig information Grundspil påkrævet. Core Edition inkluderer Ghost Master Resurrection-grundspillet samt DLC 1: Indtil daggry og DLC 2: Vildfarne spøgelser. Season Pass inkluderer DLC-pakke 3 til og med DLC-pakke 12 og giver adgang til hver pakke, efterhånden som den udgives. Ét køb. Én sæson af frygt.