GGST Additional Color Pack #2
・En yderligere farvepakke, som indeholder 6 farver for 4 yderligere figurer fra GGST Season 2 (i alt 24 farver). *Køb af grundspillet kræves for at få adgang til dette indhold. Du skal også have downloadet de seneste opdateringer. *Yderligere information om dette indhold kan findes på hjemmesiden. *Farverne for figurer, der ikke er udgivet endnu, vil blive leveret sammen med den specifikke figur. *Du skal have købt DLC-figurerne for at bruge farverne i denne pakke.