Genesa Character Pack
Mød Genesa, den højtydende Android med essensen af Nomed-teknologi! Oplev Genesas alsidighed som guard og forward gennem modeswitch-systemet! Denne pakke indeholder: ‑ Karakter — Genesa ‑ Genesa Vækstboks‑billet ×5 *Hvis købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ ikke tilbagevendelige spilgenstande. *Efter købet sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du ejer Character Pass, ombyttes Genesa til et vist antal point.