Sommervarmen er endelig nået til Sverige, og det er blevet tid til at fejre midsommer med nogle fede ting fra 80'erne. Du kan blande de forskellige ting fra de fire stilfulde nye sæt, som består af en kombination af tilbehør, tøj og frisurer. Du kan udtrykke din begejstring med fem nye fede emotes og begynde at danse om majstangen. Eventyrersæt: Eventyrersættet er perfekt til at vandre gennem både sne og sand. Med filthat, slips, pisk og en længde reb kommer du til at ligne noget fra filmens verden, og du vil være klar til enhver udfordring, vildnisset kan byde dig. Selvom der heldigvis ikke er nogle faldgruber med slanger, du kan falde ned i, er der rigeligt med fjendtlige maskiner. Miami-sæt: Kampmaskiner har aldrig set sejere ud end med Miami-sættet. Strande og småkriminelle er blevet udskiftet med skove og kugler, men påklædningen er lige så elegant som altid. Med solbrillerne, de stormønstrede T-shirts i skrigende farver og de skræddersyede jakkesæt har maskinerne ikke en chance. Midsommersæt: Sommer i Sverige betyder midsommerfest, og en midsommerfest er ikke komplet uden en autentisk svensk folkedragt og hoppen omkring majstangen som en frø. Så sæt blomsterkransen på hovedet, bind bukserne op ved knæene, og find en dansepartner. Bare fordi provinsen er overrendt af dødbringende maskiner, betyder det ikke, at man ikke kan fejre sommerens komme i ægte midsommerstil. Turistsæt: Blitzen på kameraet lyner, når du fanger det perfekte øjeblik for eftertiden. Og hvad så, hvis der er en tank, der skyder raketter efter dig? Det her er DIN ferie, og du skal have det bedste ud af det, inklusive bæltetaske og alt muligt andet. Du kan lade den forsvundne befolkning vide, at du er på besøg, med dette meget synlige turistsæt, og husk at have sokker på i sandalerne på din tur ud i de svenske skove, så turistcharmen er intakt. Fem nye emotes: Du kan danse sommeren i møde med disse fem ypperlige emotes. Du kan danse om majstangen med Midsummer Dance eller bare rocke derudad til 80'er-sange med Hustle og Prep. Du kan også bare jamme på guitaren og finde dit groove. Valget er dit.