Nå længere på kortere tid med dette udvalg af flakknallerter. De trehjulede motorcykler gør det nemt og hurtigt at nå frem til din destination eller undslippe fjendtlige maskiner. Flakknallerter er lette, men robuste med et frontlad, der kan transportere andre modstandskæmpere. Dette særlige udvalg har unikke opgraderinger og tilpasninger, som hjælper dig med at bekæmpe maskinerne på nye måder. Se udvalget: - Stridsflak: Gør skade på maskiner ved at brase ind i dem med denne forstærkede flakknallert. Den er klar til kollision – det er maskinerne ikke. Transportér andre spillere på ladet. De kan skjule sig bag frontskjoldet, mens de tager sigte. Og så kan Stridsflak tåle en hel del skade. - Terrängflak: Terrænkørsel er intet problem på denne knallert. Den er udstyret med dybe slidbaner og robust affjedring, så du og dine passagerer i ladet hurtigere kan krydse ujævne overflader. - Bruksflak: Man skal være forberedt på alt i denne verden. Og hvis det er sandt, er denne specialknallert uundværlig. Den har en arbejdsbænk i stedet for et lad, hvilket giver dig en Plundra-opbevaringskasse, en fremstillingsstation og en genbrugsstation i felten. Skift våben, fremstil ammunition og opbevar dit bytte. Bruksflak giver dig muligheder, når du har brug for dem. Alle flakknallerter i flåden kan fås i rød, blå, grøn, gul, lyserød og lilla.