Nu kan du rejse gennem Östertörn på helt nye motorcykeltyper! De er hurtigere, højere og vildere! Med motorcyklerne kan du komme hurtigere fra A til B, men maskinerne skal bruge brændstof for at køre. Planlæg dine rejser strategisk, så du ikke løber tør for benzin, og sørg for altid at tjekke forladte biler og tankstationer for benzindunke. Du kan også fremstille dit eget brændstof! Du kan køre på 3 forskellige modeller. Hver af dem har styrker og svagheder: Dirt Bike: Til alle dine offroad-behov! Den har masser af hestekræfter til at fræse gennem vegetationen uden problemer. Military Motorcycle: Stor og tung, men hurtig! Den er ikke nem at køre, men den er heller ikke nem at smadre! Resistance Bike: En hårdfør motorcykel, som er bygget af modstandsbevægelsen! Dens panser er konstrueret af maskindele og metalskrot. Hver motorcykel fås i 6 farvevarianter, så du kan vælge den, der bedst passer til din 80'er-stil. Motorcykler larmer, så de tiltrækker fjender, hvis du kommer for tæt på. Husk også, at de skal repareres fra tid til anden! Du kan samle reparationssæt eller lave dine egne – valget er dit.