Hvordan kan du bedst skille dig ud fra Östertörn-gruppen? Giv dit liv (og din riffel) lidt farve! Denne DLC giver dig 15 våbenskins, som er designet med endnu mere lir. Med denne DLC kan du vælge mellem 15 forskellige våbenskins, der er specifikt designede til: Kvm 89 Kvm 59 x 2 Pansarvärnsgevär 90 (Pvg 90) x 2 "Älgstudsare"-jagtriffel HP5 Klaucke 17 Sjöqvist Semi-Auto AI-76 x 2 Meusser-jagtriffel Granatgevär m/49 Automatgevär 5 (AG 5) 12G Pump-Action-haglgevær Giv dit våben et kamuflagemønster ved at bruge våbenskins til at skyde maskiner med stil!