Gena Udfordringslejr
Få øjeblikkelig godtgørelse ved køb og lås op for udfordringsmission! Denne pakke indeholder: - Challenge Camp‑billet - 270 Point * Challenge Camp‑begivenhed: 12/10 ~ 01/20 23:59 (PST) * Challenge Camp DLC er til salg 12/10 ~ 01/06 23:59 (PST) * Ved køb kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ enkeltbrugs in‑game genstande, der ikke kan genhentes. * Ved køb sendes pakken til beskedboksen. * Hvis du tidligere har købt Gena‑karakterpakken, refunderes karakteren i Challenge Camp som point. (Gælder også omvendt)