Gena Legendarisk Pakke
Mærk teknologiens kant på streetbasketball! Det sidste medlem af Re:Union, Gena, er her! Denne pakke indeholder: - Karakter – Gena (P4) - 500 Point - Gena Hår Nr.3 - Gena Tema Nr.3 - Gena Navneskilt - Gena Growth Box‑billet × 40 - Gena FS Black Pakke × 5 * Ved køb kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ enkeltbrug‑in‑game‑genstande, som ikke kan genhentes. * Hvis du allerede ejer Gena, byttes Gena til et vist antal point. * Efter købet kan du ikke købe DLC‑pakken Gena Efficient / Character Pack.