Gena Effektiv Pakke
Mærk teknologiens kant på streetbasketball! Det sidste medlem af Re:Union, Gena, er her! Denne pakke indeholder: - Karakter – Gena - 125 Point - Gena Hår Nr.3 - Gena Tema Nr.3 - Gena Navneskilt - Gena Growth Box‑billet ×15 - Gena FS Platinum‑pakke ×3 * Ved køb kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑ / enkeltbrug‑in‑game‑genstande, som ikke kan genhentes. * Ved køb sendes pakken til beskedboksen. * Hvis du allerede ejer Gena, byttes Gena til et vist antal point. * Efter købet kan du ikke købe DLC‑pakken Gena Character/Legendary Pack. * Pakkeindhold og salg kan ændres eller afsluttes uden varsel.