Gems & Glory DLC
Slå guld som aldrig før! Dyk ned i Gold Mining Simulator – Gems & Glory, udforsk et farefuldt nyt kort fyldt med hemmeligheder, grav dyrebare ædelstene op, og overvind friske udfordringer. Udnyt kraften fra baglæsseren til at rydde forhindringer og turbo-opbygge dit mineimperium. Dit ultimative guldfeber-eventyr starter nu!