Gears Tactics – grundspil
Gennemfør vejledningen til Gears Tactics, og få en Armored Gabe-figurskin til multiplayer-spiltyper i Gears 5. Gears Tactics er et hektisk, turbaseret strategispil, der udspiller sig 12 år inden det første Gears of War. Byer på planeten Sera bliver lagt i grus af den uhyrlige trussel fra undergrunden: Locust Horde. Myndighederne er i kaos, og en gruppe af overlevende er menneskehedens sidste håb. Spil som Gabe Diaz, og rekruttér, udstyr og tag kommandoen over dine tropper på en desperat mission for at finde den nådesløse og magtfulde leder af Locust-hæren: Ukkon, den onde hjerne bag monstrenes skabelse. Overlist fjenden mod alle odds i brutale og turbaserede taktiske kampe. Oplev intensiteten i en af de mest anmelderroste spilsagaer på en spændende ny måde. - Medrivende og karakterbaseret historie: Spil som den trodsige soldat Gabe Diaz, og rekruttér og opbyg dine tropper på en rejse, hvor lederskab, overlevelse og offervilje står i centrum. - Trup og udstyr kan tilpasses: Gør dine tropper klar til at tage kampen op mod stærke fjender, og udrust dem med rov, som du samler på udfordrende missioner. - Aggressivt gameplay: Led din trup i hektiske, turbaserede kampe. Ryk frem, og overlev intense opgør mod den ustoppelige sværm af en hær. - Enorme bosskampe: Nedkæmp tårnhøje og dødbringende bosser, der trodser dine strategier og vender kampene på hovedet. - Nyt indhold: Jack melder sig ind i kampen med mere end 20 færdigheder, der kan bruges mod de nye og stærke fjender. Gør dine våben og din rustning endnu bedre med Supreme-udstyr. - Optimimeret til Xbox Series X: Gears Tactics har Smart Delivery og kan spilles i 4K Ultra HD med 60 billeder i sekundet.