GAT V Pack
Øjeblikket, som alle spillere har ventet på: GAT V er kommet! Klæd jer ud som de tragiske elskende Gat og Aisha, og spænd en kraftig maskinepistol og en knivkaster på for den ultimative Saints Row-oplevelse.