Gas Station Simulator - Junkyard DLC
En tankstation midt i Nowhere, USA, beder om en passende skrotplads i nærheden. Med Car Junkyard-udvidelsen er det præcis, hvad der kommer til din tankstation. Der er en ny virksomhed på vej lige ved hånden. Sean, en dagdrømmer med hænderne skruet ordentligt på, men stort set ingen økonomisk viden, er på udkig efter en person, der vil hjælpe ham med at gøre hans faldende forretning til et sandt paradis for alle bilelskere derude. Rul ærmerne op, og brug denne fordel til at udvide din blomstrende forretning med et nyt sæt tjenester. Efterhånden som du kommer igennem udvidelsen, lærer du langsomt mere om Sean og hans forretning. Han virker måske lidt underlig og vild i begyndelsen, men er han virkelig bare sådan? Det er dit job at lære ham bedre at kende, og hvis du gør det, vil du hurtigt se frugterne af dit hårde arbejde. Opbevar dele, der kan genbruges, i garagen, eller sælg dem til en højere pris end deres metalværdi. Overvåg og analyser markedet – nogle gange falder du måske over en perfekt handel, så grib chancen, gennemfør handlen, og se dit imperium vokse. Genopbyg biler til særlige kunder, der ønsker bestemte biler, som du kan samle af de dele, du bjærger. Nogle gange får du biler, der ikke er i dårlig stand, de mangler bare nogle dele. Hvis det lykkes dig at finde de dele fra andre biler og beholde dem, kan du faktisk tjene ekstra penge ved at reparere disse biler og sælge dem til kunder, der er på udkig efter en.