Gang Wars - Cards and Bullets
Velkommen til Gang Wars – Cards and Bullets, hvor kriminalitet, magt og strategi mødes i et råt kort- og brætspil, der foregår i hjertet af en mafiadrevet by. Kommandér en gruppe farlige gangstere eller elitehåndhævere i hurtige, taktiske kampe på gaderne. Vælg mellem et sæt unikt designede underverdensfigurer – mafiabosser, gadebøller, snigskytter, læger og mere – hver med forskellige færdigheder og retningsbestemte angreb. Placer dem på 3x3-gitteret for at gøre skade, helbrede allierede eller udløse eksplosive effekter, så snart de rammer brættet. Når de er placeret, aktiveres deres effekter, og de forbliver i spil med deres forsvarsstatistikker, indtil de bliver taget ned. Saml nye krigere fra boostere, øg niveauet ved at flette kort, og finjuster dit sæt for maksimal effekt. Hvert nyt distrikt bringer en forskellig slagmark, der ændrer reglerne og tvinger dig til at tilpasse din strategi. Gang Wars – Cards and Bullets er hurtigt, intenst og fyldt med rå charme og lader dig herske over gaderne på din måde.