GameStop Warped Weapon Challenge
'The Polarizer', vinderen af GameStop Warped Weapon Challenge, er en kraftig magnetpistol, der magnetiserer folk og tiltrækker dem til dit Polarizer-våben for derefter at vende polerne og skabe en menneskeeksplosion!