Surviving Mars: Below and Beyond
Kolonialiseringens tid er forbi, og en ny ære for opdagelsesrejser er begyndt. Du har kun skrabet overfladen på Mars, nu kan du drage endnu længere ud! Oplev bl.a. Tilbage til baserne – Udvid din koloni ind i huler og lavarør under overfladen. Spillerne kan bruge eksisterende strukturer eller underjordiske bygninger til at bygge en base til udforskning. Udvid forsigtigt, for sammenstyrtninger kan ødelægge alt. Gode miner til slet spil – Spillerne kan nu gå under overfladen og hinsides den røde planet for at grave ressourcer. Byg særlige, raketdrevne bygninger, der kan udgrave ressourcer inklusive eksotiske mineraler og Data Samples på forbipasserende asteroider. Bliv ikke hængende for længe, ellers driver asteroiden væk med dine sager! Forgrenede veje – Recon- og Expansion-forskningstræerne låser op for yderligere bygninger, fartøjer, opgraderinger og steder. De låser også op for asteroideminedrift og tunnelkolonialisering.