Dig Deep
Klar til at være en diamantmagnat i minedrift?! Det er tid til at blive en guldgraver og skovle din vej til succes. I dette simulatorspil skal du gå under jorden og grave dybt efter skatte. Men bliv ikke hængende nede i hullet - hyr arbejdere til at booste dit graveimperium. Dette inaktive minearbejderspil er det bedste gravespil, der findes. Dit eneste mål er at grave dybt og lede efter ædelstene og diamanter. Bliv den bedste guldgraver, der findes! Og så kan du få flere guldgravere til at booste din minemagnat.