Beast of Reincarnation
I et postapokalyptisk Japan er menneskehedens eneste håb den udstødte Emma, der er blevet forvist fra samfundet på grund af sin lidelse, og den forpinte hund, Koo. Sammen begiver de sig ud på et omfattende eventyr i dette action-RPG for én person og én hund. Oplev en rejse med ensomme øjeblikke, men også tryghed fra din trofaste ledsager. Nyd en verden af forgængelighed, hvor skove pludselig springer op midt i ødemarken. Mens Emma og Koo rejser gennem den smukke, men barske verden, styrkes deres bånd og evner. Tilpas din spillestil med unikke færdighedstræer, udstyr og åndesten for at overleve i den smukke, men brutale verden. Definer din egen spillestil gennem dit foretrukne udstyr, herunder afstands-, snig- og aggressiv kamp. I denne verden, der er hærget af ødelæggelse... Hvad vil du finde ved slutningen af din rejse? Centrale funktioner: Emma og Koos synergi Emma og Koo skaber en revolutionerende action-RPG-oplevelse. Kæmp som en enhed med hovedpersonen Emmas sværdteknikker, mens du giver Koo kommandoer til at udføre forskellige teknikker, ligesom i et turbaseret RPG. Japan: År 4026 Rejs gennem en smuk, men barsk postapokalyptisk verden. Oplev det stadigt skiftende landskab i den hærgede skov og de bosser, der hersker over verdenen. Emma og Koo, der mødtes i Fjernøsten, har til opgave at bekæmpe bosser fra hele verden og opsuge deres kræfter for at besejre Beast of Reincarnation. En fortælling fyldt med hemmeligheder Dyk ned i en brutal fortælling, hvor hver karakter skjuler en farlig sandhed. Afdæk Emma og Koos forbundne skæbner i denne dybsindige historie.