Dette er den ultimative oplevelse af Warhammer 40.000: Rogue Trader! Tomrumsrejsende-udgaven indeholder: ● Warhammer 40,000: Rogue Trader-spil ● Sæsonpas Få adgang til både Tomrummets skygger og Lex Imperialis – to enorme historiedrevne udvidelser med masser af ekstra indhold, som udkommer i 2024. Hver udvidelsespakke vil tage omkring 15 timer at gennemføre. ● Spilgenstand – Unik Rogue Trader-trone (Unique Rogue Trader Throne) Skift udseendet på tronen på dit tomrumsskibs bro til noget endnu mere fornemt og passende til din status som Rogue Trader. ● Spilgenstand – Fregat i Firestorm-klassen (Firestorm-Class Frigate) Et alernativt tomrumsskib, der passer til dine behov, med startudstyr og et unikt design! ● Spilgenstand – Kerub (Cherub Pet) Giver dig mulighed for at ændre din trofaste følgesvends udseende fra den almindelige Servoskull til Kerub! ● Spilgenstand – Eksplosionsbølgegevær (Blast Wave Shotgun) Skyd dine fjender væk med dette unikke gevær! Den giver dig mulighed for at skubbe dine modstandere tilbage, selv hvis du misser dit mål. ● Spilgenstand – Sankt Drusus' vrede kædesværd (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Vis de kættere, hvordan det skal gøres. Selvom dette sværd fjerner muligheden for at lave områdeangreb, får du i stedet muligheden for at give en utrolig høj mængde skade til enkelte mål gennem kombinationer med din gruppe. ● Spilgenstand – Antikt automatvåben (Heirloom Autopistol) Von Valancius-dynastiet er ærværdigt og stolt og har adgang til antikke våben – for eksempel dette automatvåben. Evnen til at fremstille håndværk af denne kvalitet er gået tabt med tiden. Den, der fører dette våben, får muligheden for at løfte deres skydefærdigheder op på et højere niveau. ● Originalt soundtrack En komplet samling af vores vidunderlige musik fra spillet. Lyt til dine yndlingsnumre i WAV-kvalitet for at høre alle nuancerne og de hviskende stemmer i Void. ● Illustreret bog Vores digitale illustrerede bog er fyldt med elementer fra spillet i høj opløsning. Du kan se nærmere på konceptgrafikken og kunstværker i høj opløsning, der forestiller figurer, miljøer, landskaber og meget mere.