SOUTH PARK: SNOW DAY! Digital Deluxe - Pre-Order
Få endnu mere South Park med "SOUTH PARK: SNOW DAY! Digital Deluxe Edition". Denne specialudgave indeholder flere kosmetikpakker, flere våbentyper og en ny spiltilstand. Fra South Park Digital Studios, som gav dig South Park: The Stick of Truth, South Park: The Fractured but Whole og South Park: Phone Destroyer, kommer det næste kapitel i fortællingen om det nye barn. Tag med Cartman, Stan, Kyle og Kenny i deres tredimensionelle glorværdighed, når de fejrer det mest magiske fænomen i et barns liv - fridag på grund af snefald! En snestorm har blæst kaos over byen og – vigtigst af alt – lukket skolen. Tag op til tre venner med på et eventyr, brug matchmaking eller solo i spillet med allierede botter, og kæmp dig gennem South Parks snefyldte gader. Kæmp i nervepirrende, actionspækkede kampe mod fjendtlige fraktioner i en helt ny historie, hvor du bestemmer reglerne. Brug unikke våben, og slip altødelæggende kræfter, som kan opgraderes, løs på dit eventyr, hvor du skal redde verden og nyde en skolefridag. Det er snedag, kammerat! - Et helt nyt samarbejdsspil i 3D. - En kæmpe snestorm har lagt et snetæppe over hele South Park, og det er op til Cartman, Stan, Kenny, Kyle og dig i rollen som det nye barn at redde byen. - Oplev samarbejdsspil for første gang i South Park nogensinde med op til tre venner eller allierede botter – brug kraftfulde og koordinerede angreb mod jeres fjender. - Brug og opgradér dødbringende nærkamps- og afstandsvåben. Slip særlige evner og kræfter løs, som vil tvinge horder af fjender og episke bosser i knæ. - Brug et bredt udvalg af ikoniske kosmetiske genstande, og tilpas dit nye barn med endeløse kombinationsmuligheder fra huer til Cheesy Poofs-bluser og hageklunker. Forudbestil SOUTH PARK: SNOW DAY! nu og modtag Underpants Gnome-kosmetikpakken med Underpants Gnome-hatten, et stilfuldt skæg og en grøn tunika GRATIS, NÅR DU FORUDBESTILLER!