Game On
En Saint ser altid godt ud, uanset om det er på skøjtebanen eller på golfbanen. Game On-pakken indeholder en ishockeymaske, målmandsudstyr og en ishockeystav. Inkluderer desuden golfkasket, et sæt formelt golftøj og en kølle. Gå endelig ikke glip af en tur med Puck-trucken!