Galactic Vault - Supporter Pack
Er du en ægte VOLT-operatør, der ønsker at gøre en ekstra indsats? Supporter Pack er den perfekte måde at vise din dedikation på! Køb af denne DLC støtter udviklerne direkte og hjælper os med løbende at forbedre Galactic Vault. Som et kæmpe "tak" for din støtte låser denne pakke op for 8 eksklusive, skinnende våbenskins i hvidt marmor og guld. Dit arsenal har aldrig set så eksklusivt ud! Bemærk venligst: Køb af denne DLC er primært en måde at vise din støtte til spillet og dets udviklere på. De skins, du modtager, er rent kosmetiske og blot vores måde at vise taknemmelighed på! Denne DLC giver ingen spilmæssige fordele eller indflydelse på din progression.