Funko Fusion - Yuletide Pack
Glædelig jul fra os alle i Funko Fusion-teamet! Vi er glade for at dele en gratis lille gave for at sprede lidt juleglæde og takke dig for at være en del af vores voksende fællesskab! Den gratis Yuletide-pakke inkluderer: - Yuletide Freddy - Yuletide Eddy - Yuletide Foxxo - Yuletide Proto Din støtte betyder alverden for os, og vi kan ikke vente med at bringe dig flere spændende eventyr i 2025!