Funko Fusion - Mega Man Pack
Du vil ikke føle blues, når heltene og skurkene fra Mega Man rocker ind i Funko Fusion! Kæmp for evig fred som den afsidesliggende og mystiske Proto Man, eller kæmp om verdensherredømmet med Dr Wily's ubestridelige geni.