Full Spectrum Warrior
Den amerikanske hær er verdens stærkeste militærmagt på landjorden. Ved en invasion via landjorden udgør hærens infanteri selve rygraden, og deres evner, mod og samarbejde bliver sat på prøve i kampens hede. Parathed er fortsat hærens øverste prioritet, men dens metoder er under forandring. Full Spectrum Warrior begyndte som et træningsredskab, der tillod den amerikanske hær at forstærke korpsets militærdoktrin og samarbejdsmetoder blandt tropperne. Det er den mest realistiske gengivelse af infanteribaseret bykrigsførelse takket være et unikt taktisk action-gameplay. Spilleren bliver eskadronleder, som har kommandoen over Alpha- og Bravo-eskadronerne. Der lurer en fare ved hvert eneste gadehjørne og bag hvert eneste vindue. Pas på vinklerne, folkens - vi har et job, der skal gøres. Hooah! Unik kombination af taktisk og actionbaseret gameplay. Autentisk implementering af den amerikanske hærs infanteridoktrin. Et enkelt kontrolskema giver dig kommandoen over otte soldater i realtid. Eskadronens udstyr afspejler de våben og det udstyr, som den amerikanske hær aktuelt bruger. Fascinerende bymiljøer med lurende farer overalt. Samarbejde for 2 spillere, hvor hver spiller styrer en eskadron.