Full Mojo Rampage
Full Mojo Rampage er en slyngelstat-lignende spil, der finder sted inden for rammerne af den Voodoo virkelighed. I dette rige kun de mest magtfulde ritualer og kræfter kan give en sikkerhedsforanstaltning mod det onde. Dying er ikke afslutningen, kun begyndelsen til at blive en stærkere voodoo sjæl! Spillet indeholder flere multiplayer samarbejdsvillig og konkurrencedygtige modes at spille med venner. Nøglefunktioner: - Tilfældigt genererede elementer og niveauer i smukke 3D. Ikke to gennemspilninger vil være den samme. - Forbedre din karakter ved nivellering op og frigøre voodoo stifter som du kan bruge og opgradere til at modtage særlige bonusser. - Online Co-op: Op til 4 spillere kan spille sammen hver quest. - Multiplayer VS tilstande: Spil online med op til 8 spillere i frygtindgydende slag. (Nuværende tilstande til rådighed: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Konge af Mojo). Niveau op og tilpasse din karakter til at vise dine venner, som er den bedste! - Tonsvis af produkter og låse op: masker, stifter, mojos og power-ups. - Unik "klasse" system, der drejer sig om at vælge en voodoo gud, hver med deres egne særlige kræfter og attributter. - Musik komponeret af Alistair Lindsay (af Rare og Prison Architect berømmelse). - Flere påskeæg fra vores favorit spil!