Fujin
Vindens Gud Fujin tjener de ældre guder sammen med sin bror, Raiden, som beskyttere af Earthrealm. Venlig og med et muntert gemyt, er han eminent til at vække folks medfødte evne til godhed samt deres heroisme til at erobre hadets og tyranniets kræfter. Fujin mener, at Earthrealms bedste tider stadig er på vej, og han kæmper for at sikre denne lyse fremtid.