FS25: Straw Harvest Pack (PC)
Inkluderet: 13 nye genstande! Udvid dit landbrug med pilleindustrien, og forøg din halmbaserede produktivitet. Specialiserede maskiner Betjen maskiner fra KRONE og Bressel und Lade, f.eks. verdens første mobile pillehøster, ballepressere og meget. Pelleindustri-gameplay En konfigurerbar industrihal til opbevaring og forarbejdning fås med en valgfri halkran og en automatisk palleopdeler, der øger overskuddet fra salg af forarbejdede piller. Dette DLC er kompatibelt med alle versionerne af f Farming Simulator 25 (opdatering 1.10.0.0 eller nyere).