FS22: Vermeer Pack (PC)
Fra opfinderne af de runde baller kommer et sæt af kraftige og innovative maskiner til Farming Simulator 22: Vermeer-pakken indeholder fem effektive og unikke maskiner af den internationale producent fra Nordamerika, inklusive verdens første selvkørende ballepresser. Du kan producere baller så hurtigt som muligt, og med stor komfort og manøvredygtighed, med den selvkørende ballepresser ZR5-1200 fra Vermeer, og helt uden at skulle bruge traktor. Den har nuldrejningskapacitet og høj transporthastighed, hvilket sparer en masse tid på og af markerne. Der er også inkluderet en hængergræsklipper, en dobbeltrive og en ballepresser til intens brug samt en ballebehandler i Vermeer-pakken for at runde udvalget af robuste maskiner af, så din græsdrift bliver mere effektiv.