FS22: Kubota Pack (PC)
Træd ind i dit kontor på hjul i Farming Simulator! Kubota Pack til Farming Simulator 22 giver dig mulighed for at udvide din gårds landbrugsflåde med 11 nye køretøjer og redskaber fra den multinationale virksomhed med rødder i Osaka i Japan. Få bl.a. fingre i den spritnye Kubota M8, brandets største traktor til dato med et rummeligt førerhus og 360-graders udsyn, så du nemt kan bevare overblikket over din gård og rykke dit kontor udendørs. M5-, M6- og M7-udgaverne medfølger også samt en hjullæsser, en minilæsser og mange andre maskiner fra Kubota. Disse moderne, alsidige og effektive redskaber gør din dagligdag på gården markant nemmere. Med to hurtige og fleksible terrængående RTV'er fra branchens førende virksomhed kan du nemt udforske og krydse dine marker og aflevere varer hurtigt. Og som om, at alt dette ikke var nok, får du sågar mulighed for at krydre din garderobe med noget nyt tøj med Kubota-brandet påtrykt til din karakter!