FS22: Farm Production Pack (PC)
Lad os forbedre økonomien, øge produktionen og fremme bæredygtigheden med Farm Production Pack. Denne udvidelse har mere end 20 nye genstande til Farming Simulator 22 og introducerer helt nye salgssteder, produktionsudstyr, lagermuligheder, fornyelse af strømgeneratorer og mere. Et sofistikeret distributionscenter og markeder tilføjer nye lag af logistisk gameplay, der fokuserer på udbud og efterspørgsel. Ej og administrer dit distributionscenter! Du har opsyn med dit eget distributionscenter med hylder til tung last fordelt ud på en lokalitet på 4.000 kvadratmeter. Betjen gaffeltrucks sikkert, og administrer distributionen af paller, der ankommer ved lossebåse, hvor du gør brug af snedig logistik baseret på dynamiske markedsbehov. Brug den tilgængelige plads i centeret og diverse tilpasbare skure og siloer til at opbevare produkter i bulk, køretøjer og værktøjer. Derudover vil en køretøjsgarage gøre dig i stand til at reparere dine maskiner. Forbedret økonomi og daglige behov De dynamisk priser og daglige behov belønner hurtig levering, når du påtager dig logistiske kontrakter fra diverse nye salgspunkter: En gårdbutik sælger diverse landbrugsressourcer, anmodninger om non-food-varer kommer ind, et supermarked skal bruge behandlede fødevarer, og automater samt konfigurerbare markedsboder beder om friske produkter. Vask af afgrøder og solpaneler Forøg din indtægt, effektivitet og bæredygtighed med nyt stationært udstyr: The Lely Sphere, et cirkulært gødningshåndteringssystem, der skaber flydende gødning fra ammoniakudledninger, når den placeres ved siden af dyreskure og kombineret med svovlsyre fra gårdforsyningsbutikken. VDW's Cleaner Tiger rengør og skærer sukkerroer, når de er blevet separeret fra sten, og en vasketromle producerer diverse vaskede afgrøder, der kan sælges til en højere pris. Du kan generere yderligere indtægt via nye vindmøller og solpaneler, som endda kræver rengøring af en fjernstyret robot.