FS22: Antonio Carraro Pack (PC)
Udvid de smukke vinmarker og frodige olivenlunde i din blomstrende virksomhed med kompakte, men også kraftige og alsidige traktorer af den historiske italienske fabrikant, Antonio Carraro. Med dem er du ekstremt manøvredygtig under særlige forhold, hvor andre traktorer ikke klarer stejle hældninger og smalle åbninger i terrænet. To af de nye afgrødstyper i Farming Simulator 22 er drueranker og olivenlunde, og arbejdet med dem kræver særligt udstyr. Derfor har Antonio Carraro Pack lige det, du skal bruge: et udvalg af traktorer såsom den klassiske Supertigre 635, den alsidige TTR 7600 Infinity eller det leddelte omvendelige quadtrack-flagskib, MACH 4 R. Det italienske firma er den førende ekspert i at skabe løsninger til farmere, som arbejder med særlige landbrug. Den ekstremt kompakte konstruktion kombineret med tætte drejecirkler og optimal synlighed til alle sider giver dig mulighed for at nå hver ranke og plante i din plantage. De omvendelige chaufførsæder er særdeles nyttige, da du kan ændre retning på et øjeblik.