FS22 - AGI Pack
Nye maskiner og nye placeringsgenstande til at løfte dit kornspil: Få en bred vifte af kvalitetsudstyr og -anlæg fra AGI – en førende producent af bærbart og stationært udstyr til behandling, opbevaring og forarbejdning af korn. Den gratis pakke indeholder bl.a. snegle, transportbånd, kornbeholdere og en førsteklasses frøbehandlingsmaskine. AGI STORM FX-frøbehandlingsmaskinen giver dig mulighed for at håndtere dine kornfrø effektivt og forbedre kvaliteten af dine frø. Forarbejd derefter dit korn ved hjælp af forskelligt udstyr fra AGI-brands som Batco og Westfield og opbevar det sikkert i beholdere og garager fra Sentinel- og Westeel-produktlinjerne. Gør din gård til et forbillede inden for kornproduktion!