Frostpunk: On The Edge
OM UDVIDELSEN Du er blevet udpeget som leder af den nye Outpost, der ligger nær Army Warehouse, og bliver holdt i stram snor af New London, som tvinger dig til at overføre alle dine fund til hovedkvarteret. Samtidig kæmper du med knappe madleveringer og love, som dine foresatte har gennemtvunget. Det er en svær balance – hver beslutning medfører nye udfordringer og problemer. Da dine spejdere finder en alternativ kilde til mad, kan du begynde at planlægge, hvordan du kan overleve på egen hånd ... Snevejret kommer hurtigt i Frostland. Der er andre bebyggelser, der gerne vil samarbejde med dig. Når du har vundet deres loyalitet, skal du lægge handelsruter mellem de nye allierede og genvinde kontrollen over din Book og Laws, så du kan danne en stærk, uafhængig union og slippe fri af New Londons jerngreb. DENNE UDVIDELSE ER EN DEL AF DET OFFICIELLE FROSTPUNK SEASON PASS Det officielle Season Pass til Frostpunk er færdigudviklet og udkommet. Det giver dig adgang til alt det ekstraindhold, der er udkommet til spillet siden premieren, inklusive tre udvidelser (The Last Autumn, On The Edge og The Rifts), der udvider hovedhistorien og lukker nogle af hullerne i spillets univers.