Frost Drake Pack
Byd den mægtige Frost Drake velkommen! Få pakken i dag, så du kan gøre dine helte endnu stærkere. Denne pakke kan kun købes én gang per konto. Du indløser genstandene i pakken ved at besøge og interagere med postkassen på Heroes Marketplace eller Private Tavern. Pakken indeholder: 7.000 Gems, som du kan bruge til at købe helte, flair-kostumer og meget andet for. 5 Mythical Defender-pakker, der giver kosmetiske belønninger, så du kan se endnu bedre ud! To af hver Campaign fra Chaos VI Shard-pakker, som giver unikke bonusser til dit forsvar og dine helte. Titlen “Drake Rider” , der viser, at du altid er på forkant. Ét legendarisk Autumeow-kæledyr, der besejrer dine fjender med naturens kraft.