From Space Operation: Clear Skies
Dette DLC har mere indhold til Story Mode. Giv agt, specialister! Velkommen til vores nyeste operation, "Clear Skies". I må samle holdet endnu en gang. Der er en fjern bebyggelse helt ude ved verdens ende, og den har desperat brug for vores omfattende ekspertise. Dette kunne blive vendepunktet i vores kamp mod rumvæsnerne ... Gorgonville er navnet på en samling interimistiske bygninger, hvor overlevende og modstandsfolk lever af at plyndre styrtede rumfartøjer for alt af værdi, som kan sælges på det sorte marked. I løbet af denne ekspedition møder du fascinerende, nye personer, der giver dig farlige opgaver. Blandt de overlevende er forskeren Doc Vestergaard, der har opdaget et mægtigt våben på et af fartøjerne. Anordningen blev beskadiget i styrtet, men kan heldigvis repareres. Når våbnet atter er operationelt, kan det bruges i et overraskelsesangreb og vende krigslykken i modstandsbevægelsens favør! Det er her, du kommer ind i billedet. Specialister som du vil blive bedt om at finde og bjærge de manglende dele, men for at gøre det må I ransage styrtede fartøjer, som er fyldt til randen med fælder og fjender. Vil dit hold overleve? Operation: Clear Skies indeholder: - Drag ud på en rejse gennem tre smukke områder, der er overrendt af rumvæsner - Kæmp for at overleve, mens du udforsker styrtede rumfartøjer og overvinder unikke udfordringer - Lad dig rive med af et helt nyt, hæsblæsende soundtrack, som du kommer til at nynne med på, mens du udrydder bølge efter bølge af fjender fra rummet! - Mød en lang række personer, der alle gemmer på deres egne hemmeligheder! - Oplev en ny, spændende historie - Få forstærkning fra to helt nye specialister: Den listige Scavenger og Xeno Expert, der begge er bevæbnet til tænderne med specialiserede våben og evner, der vender op og ned på spillet!