From Space Mission Pack: Molten Iron
Dette DLC indeholder kun ekstra indhold til Horde Mode. Det er ved at blive hedt derude! Men det er helt fint med os, for vi ved, at du kan holde til det. Oplev de to nye baner, og kæmp mod horder af nådesløse rumvæsner med nyt udstyr, nye genstande og nye fordele. 2 nye baner ”Crucible” er vores sidste bastion i kampen mod invasionen. Det er et vigtigt anlæg, hvor vi fremstiller våben, og vi må gøre alt, vi kan, for at forsvare det. Her kan du virkelig udnytte de glohede omgivelser og få vores lyserøde venner til at bade i flydende jern. Muhahaha. Steelworks er et industriområde fyldt med brandvarme højovne. Vær forsigtig, når du bevæger dig rundt, mens du prøver at lokke rumvæsnerne hen til farlige områder. Rumvæsner smager bare bedre med friture! Nyt våben – Plasma Shotgun Vores seneste opfindelse, Plasma Shotgun, er et kraftigt våben, der volder plasmaskade. Et skønt våben at have ved hånden i en nødsituation. Ny genstand – Bear Trap En bjørnefælde til rumvæsner. Denne genstand tildeler masser af skade og begrænser fjendens bevægelser midlertidigt, hvilket gør det nemmere for dig at angribe. Ny genstand – Napalm Mine Nu bliver det alvorligt. Generalen har sendt en Napalm Mine. Denne nye genstand tildeler ildskade over et stort område. Det er både episk, kaotisk og sjovt. Ny fordel – Protective Coveralls Undgå uklædelige pletter! Vores forskere har arbejdet hårdt på at udviklet et helt nyt stykke tøj, der beskytter mod elementskade.