From Space Mission Pack: Concrete Jungle
Dette DLC indeholder kun ekstra indhold til Horde Mode. Vær klar, invasionen spreder sig i byen. Oplev to nye baner, og kæmp mod horder af nådesløse rumvæsner med nyt udstyr, nye genstande og nye fordele. 2 nye baner Byd velkommen til “Rooftop” og “Hospital”. Kæmp i billedskønne omgivelser blandt byens tage, eller forsvar de sårede, når rumvæsnerne prøver at indtage hospitalet. De to flotte nye baner giver dig rig mulighed for at bekæmpe invasionen ved at udnytte spillets mange intuitive funktioner. Nyt våben – Medic Gun Dette våben gendanner helbred, når du skyder på dine venner, men bare rolig – det volder stadig skade, når du sigter på fjenderne. Det er da multifunktionelt, hvad? Ny genstand – Decoy Soldier Placér en papsoldat, der tiltrækker rumvæsner. Generalen har fortalt os en hemmelighed – det er en genial måde at samle rumvæsner på, inden du aktiverer et af dine eksplosive våben. Ny genstand – Ice Maker Fakta: Disse rumvæsner hader kulde. Surt show. Med Ice Maker kan du nemt få horden til at sætte farten ned, mens du samtidig tildeler dem frostskade. Ny fordel – Resurrection Perfekt til solospillere. Med denne fordel er det slut med at vente på en ven for at blive genoplivet. Nu kan du øjeblikkeligt vende tilbage til kampen på egen hånd!