Friends vs Friends: Wired Edition
En toptunet WIRED-pakke! Køb Wired Edition for at få adgang til grundspillet i Friends vs Friends samt Wired Wrecks Premium Expansion. Kæmp mod dine venner, uden at det får konsekvenser, og gennemfør missioner for at låse op for eksklusive kosmetiske genstande, inklusive figurskins, våbenskins og kortdesign!