Freshly Frosted
Puzzling Perfection Der venter dig et dusin blændende donut-dilemmaer, det er 144 puslespil til at tilfredsstille dine særlige puslespilspassioner. For at begejstre og glæde er der mekanik i massevis; fra splitters til pushers, fusioner og cloners, randomizers, teleportere og meget mere! Lækre donuts Hvad er din yndlingsdonut? Sød og drysset ... en munter geléfyldt ... måske en vidunderlig ahornbar? Hvad med en formet som et græskar, et snefnug eller en stjerne! Oplev mange finurlige former, mens du udforsker et sødt himmelbillede af muligheder for bagværk. Forfriskende afslapning Venlig opmuntring guider dig gennem hvert puslespil med en fortælling, der fokuserer på positivitet. Sød tilfredsstillelse Med behagelige pasteller og hypnotiserende maskiner vil de tilfredsstillende scener fange dine øjne og hypnotisere dig! Hver af et dusin donutkasser bringer sin egen indbydende smag med sig; en smag af efterår, en slurk af sommer, en hvisken af vinter. Dage i solen. Nætter under månen. Og hver verden har sin egen særlige melodi. Vuggesangene fra disse pastelfarvede himmelstrøg er alle unikke, og hver enkelt når sit højdepunkt, når du finder din vej og sætter din fabrik til at spille!