Forza Horizon 5: Acceleration Car Pack
Start motorerne, og træd speederen i bund. Acceleration-bilpakken giver dig 4 racerbiler bygget til at nå op på enorme hastigheder på meget kort tid. Denne pakke indeholder: 1967 Shelby GT 500, 2021 McLaren Sabre, 2022 Ford #4 Pro Electric Supervan og 2019 Ginetta G10 RM.