Forza Horizon 4 Open Top-bilpakke
Solen skinner, så rul taget ned! Denne bilpakke leveres med fem åbne biler, der er perfekte til en afslappende køretur i Horizon UK, for eksempel den smukke Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante fra 2012. Når du har købt pakken, får du en gratis engangstilføjelse af bilerne til din garage i Forza Horizon 4 uden ekstra omkostninger. Disse biler er også inkluderet i Forza Horizon 4 Car Pass.