Forza Horizon 4 Icons-bilpakke
Skil dig ud fra mængden med Icons-bilpakken. Med denne bilpakke får du nøgler til syv af Horizons mest unikke biler, inklusive den ikoniske 1965 Peel Trident og den storslåede 1968 Ford Mustang GT 2+2 Fastback. Når du har købt pakken, får du en gratis engangstilføjelse af bilerne til din garage i Forza Horizon 4 uden ekstra omkostninger. Disse biler er også inkluderet i Forza Horizon 4 Car Pass.