Fortress Merge: Progress Pack Plus
Fortress Merge: Stor Fremskridtspakke indeholder: - 10 Hoveddesigns, 10 Brystdesigns, 10 Ringdesigns og 10 Støvledesigns - 15 Gyldne Billetter - 600 Ædelsten - 4500 Mønter Fremskridtspakker kombinerer Designs, Gyldne Billetter, Ædelsten og Mønter for at støtte dig gennem hele din rejse. Opgrader dine heltes udstyr, udvid dine strategiske muligheder, og fortsæt med at udvikle din Landsby! Byg en stærkere hær, tilpas din strategi, og forbered dig på sværere bølger!