Fortress Merge: Progress Pack Max
Fortress Merge: Maksimal Fremskridtspakke indeholder: - 25 Hoveddesigns, 25 Brystdesigns, 25 Ringdesigns og 25 Støvledesigns - 20 Gyldne Billetter - 2500 Ædelsten - 4500 Mønter Fremskridtspakker kombinerer Designs, Gyldne Billetter, Ædelsten og Mønter for at støtte dig gennem hele din rejse. Opgrader dine heltes udstyr, udvid dine strategiske muligheder, og fortsæt med at udvikle din Landsby! Byg en stærkere hær, tilpas din strategi, og forbered dig på sværere bølger!