FORCED
FORCED er et et- til fire-spiller samarbejds arkade action rollespil, med gåder og taktiske elementer. I er slaver i den hårdeste Gladiatorskole af dem alle, dømt til at slås for andres morskab. I vil gennemgå dødelige prøvelser og kæmpe mod monstre, men Balfus, jeres Åndevejleder vil hjælpe jer i jeres forsøg på at opnå frihed. Detaljer Gladiatorkampagne med 25 Arenaer og 5 Bosser Fire unikke Karakterklasser, med 16 oplåselige færdigheder hver Fokus på dygtighed; alle fjendtilge angreb kan undgås, det er dit arbejde at finde ud af hvordan! Åndevejlederen, en ekstra allieret som spillerne skal styre sammen, for at få overmagten mod fjenden Overlevelses Arena spiltype (flere spiltyper på vej) Kampsystem baseret på ""Mærker"". Uddel mærker til fjenderne med dine normalangreb, for derefter at gøre stor skade med dine eller dine allieredes specialangreb. Historie Forced startede som et studenterprojekt på et universitet i København. Med samarbejde i tankerne fra starten er spillet skabt med flere innovative mekanikker der sørger for samarbejde mellem spillere, og efterlader egoister blødende i sandet."